12 cze 2016

Lody mango z chia i nutką kokosa


Letni i gorący sezon możemy uważać za otwarty na dobre. W Krakowie pogoda jest cudowna, codziennie rano słońce, śpiewa ptaków i ciepłe poranki. Myślę, że to już czas zacząć przygodę z lodami różnej maści. Pierwsze na blogu będą dla każdego są wegańskie, bez glutenu, nie uczulające prawie w ogóle. Lody mango z nutką kokosa idealnie połączenie na upalne dni, a z dodatkiem cudownie zdrowych nasion chia. Szybkie w zrobieniu, z resztą sami zobaczycie.


Składniki (na 6 składników): 

  • 140 ml wody kokosowej,
  • 1 mango,
  • 1 łyżka nasion chia,
* użyłam foremek zdjęcie,

Mango kroimy w kostkę i razem z wodą kokosową wrzucamy do blendera. Miksujemy na gładką masę a na koniec dosypujemy nasiona chia. 
Gotową masę wlewamy do foremek i wkładamy do zamrażalki na całą noc, najlepiej.

Smacznego :)



Całusy :*

2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że można dodawać chia do lodów :) Zawsze jem je w puddingu z bananów i mleka. Spróbuję z lodami, bo zawsze zdrowo jadłam i raz na jakiś czas oczywiście zjadłam kupionego loda, ale jeżeli jest zdrowsza, lepsza wersja, to jak najbardziej wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Bardzo fajnie smakuje i łączy się ze składnikami, sama była przeciwna ale w końcu się przekonałam i naprawdę mi smakują <3.
      Jak zrobisz to wyślij zdjęcie albo napisz jak Ci wyszło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...