6 wrz 2016

Koktajl z awokado i malinami | 3 sposoby na awokado


Kolejny i ostatni post z serii "3 sposoby na awokado". Mam nadzieję, że seria wam się spodobała i macie ochotę na więcej takich akcji. Wrzesień rozpoczyna się na dobre, a co za tym idzie szkoła. Wiele osób to przygnębia w tym mnie bo to moja ostatnia klasa - maturalna. Ale to nie o tym tutaj. 
Pyszny, pożywny i bardzo zdrowy przepis na koktajl z awkodao, malin, banana i innych dodatków. 
Dzięki tej akcji udało mi się zrobić też dla Was 3 przepisy stricte wegańskie także też jestem zadowolona.


Składniki na 2 słoiczki:

  • 1 dojrzałe awokado,
  • 2 dojrzałe banany,
  • 200 g malin, świeże bądź mrożone,
  • 600 ml mleka owsianego, migdałowego lub kokosowego,
  • 2 daktyle bez pestek,
  • 2 łyżki nasion chia,
  • 6 łyżek płatków owsianych,
  • 2 garście szpinaku,

Wszystkie składniki wkładamy do misy blendera. Blendujemy na gładki mus/ koktajl. Przelewamy do słoiczków. Najlepiej smakuje schłodzony.

Smacznego :)



2 komentarze:

  1. Zdrowo i przede wszystkim pysznie! Uwielbiam smoothie i często piję je na drugie śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dobry sposób na szybkie i zdrowe śniadanie <3

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...